Secretariaat

  • Openingsuren balie: tussen 8.00u en 12.00u en tussen 14.00u en 18.00u. Tijdens deze uren dient U zich steeds aan te melden.
  • Ophalen van documenten gebeurt bij voorkeur tussen 15.00u en 17.00u. Indien deze telefonisch zijn aangevraagd kan het ophalen ervan pas de dag nadien.
  • Indien U telefoneert voor een afspraak zal het secretariaat U proberen een afspraak te geven bij de gewenste arts en op de gewenste datum. Indien dit niet mogelijk is, zal U een alternatief worden voorgesteld.
  • Telefoon is, als communicatiemiddel met de praktijk, onmisbaar om informatie in te winnen, om afspraken te maken, om huisbezoeken aan te vragen. Maar U hebt tijdens de raadpleging waarschijnlijk reeds ondervonden dat telefoon zeer storend kan zijn. Door de vele binnenkomende gesprekken kan het een tijdje duren vooraleer U de secretaresse aan de lijn heeft. Daarom in ieders belang:
    • Beperk telefoneren zo veel mogelijk.
    • Afspraken kan U ook online maken.
    • Indien U informatie door moet geven aan een arts, dan kan U dat steeds door de secretaresse laten doen zodat U de arts niet stoort tijdens de consultatie.
    • Telefoneer zo kort mogelijk om de telefoonlijn niet te lang bezet te houden.
    • Telefonisch kan geen diagnose gesteld worden of zelfs een verkeerde diagnose, voor advies dient U daarom best een afspraak te maken.